My Follower

Friday, October 15, 2010

Simple Shimering Flora(SSF)

Salam...
Entry kali saya nak pamerkan jahitan manik simple shimering flora(ssf)..kebanyakan customer saya mempunyai bajet yg rendah tapi nak glam dan cantik...x nk sarat2 sgt..mmg pening dibuat..kepada beaders diluar sana mesti mempunyai masalah yg sama dengan saya kan...sebagai beaders kita mesti kreatif untuk menghasilkan pelbagai design walaupun saya ni bukanlah designer, pereka fesyen atau ambil mana2 kos untuk belajar didalam bidang ni...saya pun x percaya yg saya ni pandai menjahit walaupun sebelum ni saya mmg x pandai menjahit..yg tidak disangka sangka saya memiliki tangan yg kreatif(ewah)....Allah bagi anugerah ini pada saya...dan paling saya treharu bila mak saya menitiskan air mata bila saya tunjuk hasil jahitan saya...(cerita sedih lak pulak..) oklah sampai disini dulu kalau ikutkan saya mmg byk cerita dan pengalaman yg ingin saya kongsikan bersama...sampai jumpa lagi...dah.....

No comments: