My Follower

Tuesday, August 3, 2010

Tudung Glam...

Salam persiaran.....
Tudung glam (glam ke?)kali ni saya memperindahkan tudung dgn manik,batu kristal dan batu swarovski.
Sebenarnya saya bt tudung ni utk saya memakainya ketika anak saudara saya kawin ialah saya x sempat nak jahit kat baju yg sempat bt tudung je tapi anak saudara yg mengajar di sabah telah berkenan dan terus beli x sempat saya nak ambil gambar tudung tu(sayang betul dgn tudung tu)tapi kerana anak saudara ni tinggal di sabah jadi juallah kat dia...dan dia nak bt lagi 2 pasang utk diposkan di sabah..rupanya cikgu2 disabah pun berkenan..hehehe alhamdulilah...
Tudung ni jenis lycra made in korea.Saya bt simple,glam tapi x terlalu sarat sebab takut mcm tudung pengantin pula...
Kita kena tgk juga acara dan tempat yg nak pakai..kalau hari raya atau majlis kawin rasanya simple2 mcm ni kot.Tapi ikut citarasa org jugak..terpulang kepada customer nak simple atau nak sarat...asalkan glam...apa2 pun happy viewing....

No comments: