My Follower

Sunday, April 25, 2010

Jahitan manik (2010) -Sakura (2)

Salam dan selamat sejatera kepada semua.....
Haa.....inilah dia yang dinantikan..dah siap fuhh....jenuh saya dibuatnya kenapa sekarang lambat sangat nak saya siapkan kalau dulu design mcm ni saya oleh boleh siapkan dalam masa 4hari nonstop(stop mkn, mandi.solat dan bla...bla..)sekarang ni seminggu pun tak cukup...ialah membuat kerja harian masak,kemas,uruskan anak2 dan suami,tgk blog,layan Fb (facebook) yg ini buat saya lalai syok gila he..he..he.. macam tak cukup masa dibuatnya...kalau ada tangan banyak bestnya semua nak buat...tapi kita patut bersyukur kerana Allah bagi tangan 2 kat kita dan akal untuk berfikir cuma nak kena pandai berfikir mcm mane nak uruskan semua tu....oklah banyak pula saya bercoloteh.
Tuan baju ni nak letak manik dan labuci di bawah kaki baju agaknya dia pakai tudung.Sekarang ni org pakai tudung pun nak cantik dan bling2 kat baju..masalahnya tuan yg buat ni masih x buat lagi design ni kat baju sendiri wa...wa..wa...agak2 baju raya saya tahun ni ada manik tak??????

No comments: